INFO
1. LEVERING
Priser og estimert leveringstid:
Vi sender over hele verden, og hvis du ikke finner landet ditt på listen, kontakt oss så hjelper vi gjerne.
Før du fullfører bestillingen din, vil du bli presentert med ulike leveringsalternativer å velge mellom, med estimert pris, leveringstid og datoer avhengig av leveringsadressen.
Bestillinger utenfor EU kan bli belastet med toll og moms når forsendelsen når destinasjonen. Ta kontakt med lokale tollmyndigheter hvis du har spørsmål.
2. RETUR
Du har 14 dagers returrett, som starter fra den dagen du mottar varen din i en pakkebutikk. Vi kan dessverre ikke akseptere returer etter denne perioden.
Vi tar sikte på å behandle alle returer innen 10 virkedager etter mottak. Refusjoner kan ta 2-3 bankdager, avhengig av din bank og betalingsmåte.
KJØP VÅR RETURETIKETT HER
Du må selv dekke kostnadene ved retur. Prisen for vår returetikett er 99 kr.
Merk: Velger du en annen returløsning enn vår, anbefaler vi likevel å bruke et sporingsnummer, da du er ansvarlig for at pakken når oss. Vi henter ikke pakker fra pakkebutikker eller postkontorer, så sørg for at du sender pakken til vår adresse.
Husk alltid å legge ved en returseddel med navn og ordrenummer i pakken slik at vi kan identifisere at den kommer fra deg.
UTVEKSLING:
Det er ikke mulig å bytte en ordre. Hvis du ønsker en annen vare, må du returnere den opprinnelige bestillingen, deretter vil den bli refundert og du kan legge inn en ny bestilling.
Det er imidlertid mulig å bytte nettbutikkbestillingen din i vår fysiske butikk i København.
VI KAN IKKE GODTEPTE PAKKEN DIN FOR RETUR/BYTTE HVIS:
– Returfristen på 14 dager er overskredet.
- Varen(e) er ikke forsvarlig innpakket og i originalemballasje.
- Varen(e) har spor av parfyme, sminke eller lukt av røyk.
- Hangtags eller tags er fjernet eller skadet.
Hvis du har mottatt en vare med feil, parfyme eller sminke, vennligst kontakt oss. Hvis du returnerer uten forutgående kontakt, kan vi ikke godta returen.
Det kan ta opptil 10 virkedager før beløpet er tilbakebetalt til kontoen din.
Returadresse:
PakkesenterNORD
C/O VENDERBY'S
Østre Fælledvej 11
9400 Nørresundby
E-post: kontakt@venderbys.dk
Telefon: +4542516130
Husk ALLTID å ha med navn og ordrenummer i/på pakken slik at vi kan se at det er fra deg, ellers vet vi ikke hvor beløpet skal refunderes til.
Når vi har mottatt returvaren din, vil du motta en melding på e-post – etter det kan det ta opptil 10 virkedager før du har tilbakeført beløpet til kontoen din.
3. FORHANDSBESTILLING
Foretar du en forhåndsbestilling vil dette vises i produktoverskriften, samt i ordrebekreftelsen din. I produktbeskrivelsen kan du se hvor mange dager som går før varen forventes å bli sendt. Har du bestilt flere varer i samme bestilling, med forhåndsbestilling, vil hele bestillingen bli sendt når forhåndsbestillingen er på lager. Hvis du foretar en forhåndsbestilling som er mer enn 7 dager, er vi tvunget til å trekke pengene fra kontoen din før utsendelse, da vi ikke kan beholde pengene reservert lenger og bestillingen vil bli kansellert.
4. KLAGERETT
Det er 2 års garanti på produkter i henhold til den danske salgsloven. Reklamasjonsretten gjelder alle feil i programvare, materiale og produksjon.
Klage vedr feil og mangler skal meddeles Venderbys innen rimelig tid etter mottak av varene. Her er maks. to måneder som rimelig tid, med mindre annet er avtalt. Vi refunderer rimelige fraktkostnader.
Reklamasjonen frafalles ved feil eller uvanlig bruk av produktet.
Venderby's dekker returkostnadene og sender deg en returetikett så snart du har kontaktet oss.
Ved klage kontaktes selskapet på e-post:
kontakt@venderbys.dk
Reklamasjoner vil ikke bli akseptert dersom disse er sendt etterkrav.